Aku Dapat Masuk Universiti Malaya

Anak aku pandai wei dapat masuk Universiti Malaya. ADVERTISEMENT Menerusi hantaran itu anaknya Nabila difahamkan menerima tawaran menyambung pengajian Diploma Pengurusan Perniagaan di Pusat Pendidikan Berterusan Universiti Malaya UMCCed.


Korang Duk Mengata Aku Tergelek2 Anak Aku Pandai Dapat Masuk Um Kak Km Motif Viral

Korang duk mengata aku tergelek-gelek anak aku pandai wei dapat masuk Universiti Malaya ujarnya.

Aku dapat masuk universiti malaya. Letup2 pasal menteri itu menteri ini kmum pun lebih kurang. Jika hendak dibandingkan dengan universiti lain aku teringat kepada pengumuman baru-baru ini tentang kedudukan universiti-universiti di Malaysia di kalangan universiti-universiti ASIA dan seperti dilaporkan USM masih belum mampu menyaingi Universiti Malaya UM dan Universiti Kebangsaan Malaysia UKM. Kalau kau semata-semata masuk universiti ni sebab nak jadi pandai biar ada ijazah untuk senang dapat kerja aku cadangkan kau tak payah masuk universiti lah sebab isu dapat tak dapat kerja ni bukan semudah kau dah ada ijazah lepas tu confirmkau dapat job.

Pendaftaran Masuk University of Malaya Postgraduate PhD - YouTube. Tetapi tetap teringin nak masuk U. Okay sini aku nak bagitau kau perihal masuk universiti ni.

Di antara peringkat universitas di dunia um telah menjadi yang terbaik dengan mendapatkan peringkat pertama dalam QS Quacquarelli Symonds di Malaysia. Anak aku pandai wei dapat masuk Universiti Malaya. Doakan aku supaya aku dapat bukak klinik.

Memula sampai sini aku perlu daftarkan diri di kolej yang telah ditetapkan dan aku ditetapkan di kolej kediaman ketiga atau lebih dikenali sebagai Kolej. Sebab itu agak berat sedikit semester ni sebab berbeza. Pertamanya kalau korang tak tahu untuk pengambilan ijazah sarjana muda bagi sesi 2013 ni untuk Universiti Malaya memang akan ada temuduga untuk semua kos pengajian.

UM dan UKM masih lagi di hadapan UM walaupun. Doakan aku supaya dapat 11 A. Habis tingkatan 6 pun tak lepas masuk U.

Aku dah letih baik kerja. Kalau kau semata-semata masuk universiti ni sebab nak jadi pandai biar ada ijazah untuk senang dapat kerja aku cadangkan kau tak payah masuk universiti lah sebab isu dapat tak dapat kerja ni bukan semudah kau dah ada ijazah lepas tu confirm kau dapat job. Aku yang berhempas pulas join mcm2 dkt kk3 kena reject cam tu.

Tahniah dapat masuk universiti. M9580 kenape kk3 trime calon dari kolej lain jadi pm kk3. Turut dimuatnaik ialah tangkap layar surat tawaran dari universiti awam terbabit.

Aku masuk Universiti Malaya bulan Februari yang lepas untuk second intake Fakulti Sains. Nampak anak aku pandai. Aku masuk tingkatan 6 agak lambat sebab kena cari duit sendiri untuk bayar yuran duit pakaian buku.

La sbb dia mpp dapat free pass. Klau kene reject aku trime lagi klau smua calon memey budak kk3. Sebab kalau hampa dapat keputusan STPM Matrik Diploma tinggi-tinggi pun tapi gagal dalam temuduga memang tak dapat juga masuk UM.

Kempat-empat universiti yang berkenaan akan dapat memilih dulu mana-mana pelajar yang memohon menerusi UPU dan mereka sendiri yang akan menentukan kesesuaian kursus kepada pelajar berkenaan. Alhamdulillah syukur terima kasih ya Allah. Doakan aku supaya dapat masuk Universiti Malaya.

Pada 28 Ogos 2016 yang lalu aku daftar masuk Universiti Malaya dan untuk melayakan aku sebagai student secara rasmi di UM aku perlu ikut minggu orientasi atau dipanggil Minggu Haluan Siswa MHS. Anak aku pandai weh dapat masuk Universiti Malaya. Pada masa sama Liana turut meluahkan rasa syukur apabila anaknya dapat menyambung pelajaran di universiti tersebut dalam jurusan Diploma Pengurusan Perniagaan.

Dan yang paling penting Doakan aku supaya aku istiqamah menjadi hamba Allah yang beriman tidak menjadi orang yang sesat tidak menjadi orang yang lupa diri dan mendapat kejayaan. Korang duk mengata aku Kak KM tergelek-gelek. Sebagai universitas tertua di Malaysia um dikenal sebagai universitas terhormat di negara ini.

Masuk directly ke semester 2 namun harus carry subjects dari semester 1 yang aku skip. Nampak anak aku pandai. Ni tah dari mana datang mentang2 mpp.

Anak aku pandai wei dapat masuk Universiti Malaya. Korang duk mengata aku Kak KM tergelek-gelek. Anak kepada pelakon Normah Damanhuri iaitu Liana Rosli atau lebih popular sebagai Kak KM meluahkan rasa syukur apabila anak perempuannya Nabila mendapat tawaran bagi melanjutkan pelajaran di Universiti Malaya UM.

Cara masuk university of malaya panduan cepat untuk lulus dengan sukses. I love you anak mama katanya menerusi video yang dikongsikan. I love you anak mama.

Tapi dengar cerita swasta punya. Okaysini aku nak bagitau kau perihal masuk universiti ni. Doakan aku supaya aku dapat jadi doktor.

Melihat di ruangan komen rata-rata netizen tumpang gembira selain turut mendoakan semoga segala urusan anak gadisnya itu dipermudahkan. Korang duk mengata aku Kak KM tergelek-gelek. Macam-maca kerja aku buat hotel bank kedai stor gas syarikat pelaburan dan macam-macam.

Pemberitahuan mengenai tawaran kemasukan ke lima universiti terebut akan dibuat oleh pihak universiti sendiri. Macam agak susah la nak masuk UM ni. I love you anak mama.


Shahaiman On Twitter Hai Semua Aku Nak Cerita Pasal Macam Mana Dengan Dulunya Pointer 2 08 Stpm Boleh Sambung Degree Kat Universiti Malaya Ini Adalah Thread Https T Co Z5uvvpvdbe Twitter


Yana Azlan Keputusan Universiti Awam


Korang Duk Mengata Aku Tergelek2 Anak Aku Pandai Dapat Masuk Um Kak Km Motif Viral


Behind The Truth Possibilities Study Di Universiti Malaya Um Fakulti Ekonomi Dan Pentadbiran Um


Afiqah Anuar 08 23 16


Diploma Tak De Dekat Um Ye Kak Km Bangga Anak Dapat Masuk Um Sekali Netizen Kantoikan Baru Viral

LihatTutupKomentar